مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان ری اجرا می‌شود

سرهنگ مهدی فخاری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان ری اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا، تهیه بروشور با موضوع محرم و دفاع مقدس، ایستگاه صلواتی، پیاده‌روی خانوادگی، کوهپیمایی و فتح قلعه از جمله عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی، راه‌اندازی نمادین کاروان‌های اعزام رزمندگان با استفاده از خودروهای قدیمی با لباس‌های خاکی زمان جنگ، غبارروبی گلزار شهدا، اعزام دانش آموزان و مردم محلات مختلف به باغ موزه دفاع مقدس و موزه عبرت، برگزاری تئاتر با استفاده از نور و صوت در بیان وجه مشترک قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از جانبازان و ایثارگران، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری برنامه تحکیم خانواده در نواحی بسیج و تجلیل از مادران شهدا در قالب برنامه مادران آفتاب را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فخاری عنوان کرد: امسال در برگزاری برنامه‌ها باید ۲ ویژگی مهم را در نظر گرفت؛ زیرا انقلاب اسلامی وارد اولین سال از دهه پنجم عمر خود شده‌ و باید برنامه‌ها پرشکوه‌تر برگزار شود.

وی گفت: هفته دفاع مقدس از نقاط عطف کشور بوده و به توجه خاص نیاز دارد و به عنوان یک نقطه بسیار با اهمیت در تاریخ نظام اسلامی مطرح است.

هفته دفاع مقدس از روز ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.