مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز بیست و دومین رویداد استارت‌آپ حمل‌ونقل شو از ۳۱ شهریور

علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: بیست و دومین رویداد استارت‌آپی حمل‌ونقلی شو و نخستین رویداد استارت‌آپی مرتبط با سوخت و صنایع وابسته همزمان با دومین همایش بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های سوخت کشور با رویکرد هوشمندی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این رویداد با همکاری ستاد فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری، دبیرخانه شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از ۳۱ شهریور تا ۳ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بنیان‌گذار نخستین رویداد سریالی در صنعت‌ کارآفرینی و حوزه حمل‌ونقل کشور است.

شهابی یادآور شد: در این رویداد تعدادی از دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی از استان‌های تهران و البرز شرکت دارند و ایده‌های مرتبط با حوزه توزیع سوخت و حمل و نقل را مطرح می‌کنند و در روز نخست ایده‌ها ارائه، داوری و تیم‌های شرکت‌کننده با هدایت مربیان خبره برای ساختن آینده‌ای پویا تشکیل می‌شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.