مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مربیان عفاف و حجاب در مدارس شهرری به‌کار گرفته می‌شوند

حسن عزیز وکیلی امروز در حاشیه برگزاری آزمون دوره تکمیلی مربیان عفاف و حجاب در شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پاسداشت و ترویج عفاف و حجاب در جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان و با توجه به لزوم آموزش‌های بنیادی در افراد، ستاد عفاف و حجاب شهرستان ری اقدام به برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی با حضور علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به ترویج عفاف و حجاب پس از شرکت در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی و در نهایت موفقیت در آزمون به عنوان مربیان عفاف و حجاب برای ترویج مقوله حجاب در مدارس و مرکز آموزشی آماده می‌شوند.

رئیس ستاد عفاف و حجاب شهرستان ری سپس بیان کرد: ستاد عفاف و حجاب شهرستان ری آمادگی دارد تا با همکاری آموزش و پرورش و در سطح اجرا با همکاری مدیران مراکز آموزشی مربیانی را جهت آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به مقوله حجاب به مدارس اعزام کند.

عزیز وکیلی ادامه داد: آموزش مروجان عفاف و حجاب براساس منابع معتبر و از سوی اساتید مجرب انجام می‌شود که در هر دوره 20 ساعته مباحثی همچون حجاب در گذر زمان، چالش‌های اعصار پیشین در مورد حجاب، کارگاه‌هایی برای تبادل نظر و غیره مطرح می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح تربیت مروجان عفاف و حجاب برای نخستین بار در کشور و به صورت پایلوت با حضور بیش از 70 دانش‌پژوه در شهرستان ری آغاز شده که با توجه به استقبال از این امر و اعلام نیاز سایر شهرستان‌ها پس از این در نقاط دیگر کشور نیز اجرایی خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه