مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با حضور سردار حسن زاده برنامه های فرهنگی سپاه حضرت روح الله اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) ، فرمانده سپاه حضرت روح الله ،خانواده معظم شهدا، خیل عظیم بسیجیان و عموم مردم ،برنامه های فرهنگی و ارزشی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش فشافویه به اجرا در آمد .

از اهم این برنامه ها برپایی کاروان بزرگ ایثار و مقاومت ، افتتاح ساختمان بسیج و سخنرانی فرمانده حضرت سیدالشهدا(ع) در بین بسیجیان این منطقه بود .

سردار حسن زاده در بین بسیجیان ضمن تبیین دستاوردهای چهل ساله اول انقلاب به گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اقتدار امروز کشورمان را بزرگترین دستاورد نظام اسلامی در چهل سال گذشته دانست.

وی با اشاره به دشمنی بزرگ و دیرینه استکبار جهانی با میهن عزیزمان گفت : امروز ما شاهد آن هستیم که قدرتهای بزرگ در مقابل با صبر و ایستادگی مردم ایران و همچنین اقتدار نظامی ما به زانودرآمده اند و در آخرین اقدام مشاهده کردید که پهپاد آمریکایی را با کوچکترین تعرضی سرنگون کردیم و این یک هشدار جدی برای قدرتهای بزرگ دنیا بود که بدانند که تعرض به میهن عزیزمان با پاسخ های کوبنده فرزندان انقلاب روبرو می شود .

وی ضمن اشاره به همدستی برخی از قدرتهای منطقه ای با آمریکا و اسرائیل گفت امروز ما مشاهده می کنیم مردم مظلوم یمن با دست خالی چه ضربه های سنگینی به کشور عربستان وارد کرده اند و این  مقاومت و آزادی خواهی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که الگوی تمامی آزادی خواهان و مستضعفین دنیا می باشد.

در حاشیه این مراسم سردار حسن زاده و سرهنگ آرزومندی ضمن بازدید از خانواده شهدا و دلجویی از ایشان از مقام شامخ خیر مدرسه ساز  حاج محمود زند کریمخانی تجلیل کردند .

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه