مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۶۵ غرفه خدماتی برای جاماندگان اربعین در شهرری دایر می‌شود

هفتمین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران از میدان امام‌حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم(ع) امسال برگزار می‌شود و در منطقه ۲۰ خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و دسترسی‌های بزرگراهی پیرامون حرم مطهر از جمله مسیرهای پیاده‌روی روز اربعین هستند.

رسول وجدانی روز سه‌شنبه در کمیته فرهنگی و تبلیغاتی جاماندگان اربعین اظهارداشت: شهرداری منطقه ۲۰ در این مراسم  معنوی میزبان زائران در خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و دسترسی‌های بزرگراهی پیرامون حرم مطهر است.

وی تصریح کرد: بر این اساس ۱۶۵ ایستگاه صلواتی، آموزشی و خدماتی، سلامت محور و آموزش شهروندی در محور فدائیان اسلام، ۶ ایستگاه فرهنگی در محور شهید رجایی و ۶ ایستگاه صلواتی در خیابان ورامین مستقر خواهند شد.

وجدانی یادآور شد: ۱۱۱ تا از این غرفه‌ها به هیات‌های مذهبی، پنج غرفه به حوزه‌های بسیج، ۱۵ تا غرفه به ادارات ری و سایر غرفه‌ها هم به تشکل‌ها و مردم اختصاص دارد.

۲۰ پایگاه فرهنگی برای جاماندگان اربعین در شهرری دایر می‌شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در ادامه این جلسه گفت: ۲۰ پایگاه فرهنگی در مساجد علاوه بر غرفه‌های خدمات‌رسان شهرداری در مسیر راهپیمایی حوزه شهری ری دایر و تعدادی از روحانیون در این روز در ایستگاه‌ها حاضر و بر تمامی موارد نظارت می‌کنند.

حجت الاسلام علی کنگرلو اظهارداشت: جلسات متعددی در این مورد برگزار شده و شرح وظایف کمیته‌ها مشخص شده و سعی کرده‌ایم تا این مراسم محوری و معنوی با شکوه خاصی برگزار شود.

به گفته وی، نصب بنر و فضاسازی و تبلیغات محیطی عزاداران، هماهنگی با نهادها و سازمان‌ها، توزیع بروشور در مراکز خدماتی، تهیه و ایجاد فضای خدمات فرهنگی در ادارات از جمله برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی است که در این مراسم معنوی اجرا می‌شود.

سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت شرکت کردند.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و در کنار آن بارگاه شریف حضرات حمزه(ع) و طاهر(ع) در شهرری از قرن سوم تاکنون به عنوان یکی از مشهورترین اماکن زیارتی و سیاحتی ایران مورد توجه و عنایت دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه