مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

5 روستای بخش کهریزک شهرستان ری مهیای توسعه کتابخوانی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، با تفاهم نامه همکاری منعقد شده بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و دهیاری های «درسن آباد»، «دوتویه سفلی»، «دهنو»، «عظیم آباد» و «قلعه نو چمن» مقرر شد برنامه های ترویجی و توسعه ای در راستای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در روستا ها برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه های کتاب، ایجاد کتابخانه سیار، نقد و بررسی کتاب، ایجاد باشگاه های کتابخوانی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه هایی است که در روستاهای یادشده در سال جاری برگزار خواهد شد.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در دیدار با دهیاران این روستاها گفت: شهرستان ری در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز دارای موقعیت خوبی در کشور است و با همکاری دهیاری ها می توان عنوان پایتخت کتاب را در سال آینده برای شهرستان ری به ارمغان آورد.

وی افزود: ایجاد باشگاه های کتابخوانی برای نوجوانان و جوانان، ایجاد کتابخانه سیار و حمایت از نویسندگان روستایی می تواند به حوزه کتابخوانی در روستاها کمک زیادی کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه