مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایشگاه هنرهای صنایع دستی در شهرری گشایش یافت

این نمایشگاه در این مدت هرروز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری در آیین گشایش این نمایشگاه اظهارداشت: دوخت‌های الحاقی، حکاکی روی مس، سفال، نقش برجسته، میناکاری، سراجی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی از رشته‌هایی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده تا بازدیدکنندگان صنایع دستی مورد نیاز را تهیه کنند.

امیر مصیب رحیم زاده با اشاره به نقش و اهمیت برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های فصلی افزود: برپایی بازارچه‌ توسعه و رونق تولید و فروش صنایع دستی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه شناسایی صنایع دستی و معرفی هنرمندان در بازارچه‌های فصلی انجام می‌شود، عنوان کرد: اشتغالزایی و کسب درآمد برای هنرمندان از مهمترین تاثیرات برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی به شمار می‌رود.

نمایشگاه هنرهای صنایع دستی به مناسبت هفته گردشگری در کاروانسرای شاه عباسی بازار حضرت عبدالعظیم(ع) امروز (چهارشنبه) به مدت یکماه با حضور مسئولان شهرستان ری گشایش یافت این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعین است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. نیما می گوید

    آدرسش هم مینوشتید! کجای شهرری!؟

    1. mehdi می گوید

      خبر اصلاح شد در کاروانسرای شاه عباسی بازار از 10 صبح الی 10 شب

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه