مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همایش ۳ ساله‌های حسینی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد

این همایش برای هفتمین سال پیاپی و با هدف الگوبرداری آینده‌سازان کشور از شخصیت والای حضرت رقیه(س) ، اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب با حضور هزاران نفر از کودکان خردسال تهرانی برگزار شد.

دکلمه خوانی دختران مدافع حرم، سرود خوانی نونهالان، مداحی کودکانه، اجرای نمایش “گوشواره” برای کودکان که در آن بخشی از مظلومیت حضرت رقیه(س) و همچنین ظلم تکفیری‌ها به کودکان در جنگ‌های اخیر خاورمیانه به تصویر کشیده شد از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

مدیر خواهران سازمان بسیج مداحان و مسئول پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام در حاشیه‌ این مراسم معنوی در جمع خبرنگاران گفت: آشنایی بیشتر کودکان و خانواده های آنان با حادثه عظیم کربلا و تجلیل از مقام شامخ حضرت رقیه(س) و یادآوری رنج‌ها و دردهای آن حضرت از اهداف اصلی برگزاری همایش سه ساله‌های حسنی(ع) است.

فاطمه گنجی با اشاره به اینکه این همایش معنوی همزمان با سراسر کشور و تعدادی از کشورهای جهان اسلام امروز برگزار شد، افزود: هزاران کودک تهرانی به همراه مربیان مهدهای کودک‌ و مادرانشان به همت هیات رزمندگان اسلام، سازمان بسیح مداحان کشور، سازمان بسیج مستضعفین، سپاه حضرت رسول(ص)، سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

همایش ۳ ساله های حسینی امروز در ۸۰۰ شهر کشور و با حضور هزاران کودک مهدهای کودک‌ برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.