مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری شرور محله دولت‌آباد شهرری

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت ، از دستگیری چهار شرور مسلح در محله دولت آباد خبر داد و گفت: این متهمان به جرم اخلال در نظم عمومی، ضرب و شتم و همچنین حمل و نگهداری و تیراندازی با سلاح گرم دستگیر شد.

سرهنگ محمد گنجه به تشریح این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر درگیری و ضرب و شتم بین چند نفر با سلاح گرم و برهم خوردن نظم عمومی در محله شهر ری، تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: پس از مراجعه ماموران در محل، مشخص شد که متهمان پس از تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت محل را ترک و متواری شده اند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند متهمان را در تحقیقات میدانی شناسایی و سپس مخفیگاه آنان را در محله دولت آباد شناسایی کنند.

سرهنگ گنجه با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، افزود: تیمی از ماموران عملیات پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام موفق شدند علاوه بر دستگیری هر ۴ شرور یک قبضه سلاح گرد و مقادیری فشنگ و چند قبضه سلاح سرد کشف کنند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان گفت: متهمان به این پایگاه منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.