مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جزئیات برگزاری مراسم جاماندگان حسینی(ع) در شهرری اعلام شد

فرهاد افشار در نشست خبری هماهنگی ستاد اربعین اظهار داشت: تسهیلاتی به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) در نظر گرفته شده و امیدواریم به واسطه هماهنگی با سایر ارگان‌های خدمات‌رسان شهرستان خدمات قابل توجهی به شرکت‌کنندگان در مراسم ارائه شود.

وی افزود: 6 کمیته کاری به منظور خدمت‌رسانی بهتر در نظر گرفته شده که شامل کمیته‌های اجتماعی، حمل و نقل، نرم‌افزار، پشتیبانی، تبلیغات و خدمات شهری است و وظایف در حیطه 7 ناحیه شهرداری منطقه 20 تقسیم‌بندی شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به خدمات ارائه شده در راستای نیاز مخاطبان بیان کرد: در روز اربعین تمامی ادارات و مساجد به زوار خدمات می‌دهند و در این راستا 148 چشمه سرویس بهداشتی آماده به کار در نظر گرفته شده است.

افشار تصریح کرد: حرکت زائران از شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام تعریف شده است که در این راستا تمام کسانی که وارد شهرری می‌شوند به سمت خیابان فدائیان اسلام هدایت خواهند شد.

وی همچنین ادامه داد: در خصوص تسهیل مسیر برگشت زائران جلساتی با مسئولان مترو و اتوبوسرانی تشکیل و مقرر شده که فاصله بین خطوط مترو از 6 دقیقه به 4 دقیقه کاهش پیدا کند.

شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگی و قابل توجه شهرداری منطقه 20 در این روز خاطرنشان کرد:  به منظور ترویج رفتار حسینی(ع) 10 جمله تأثیرگذار انتخاب شده در طول مسیر نصب خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.