مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جلسه هم اندیشی معاونان شهرسازی و درآمد شهرداری های استان تهران به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ حسینی معاون اداری مالی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در نگارش  دفترچه عوارض بها و خدمات شهرداری های استان تهران ، جلسه هم اندیشی معاونان مالی و شهرسازی شهرداری های استان تهران بنا به دعوت و اعلام آمادگی شهردار کهریزک در ساختمان شهرداری کهریزک برگزار شد.

حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه گفت: علاوه بر تدوین دفترچه عوارض، تبادل اطلاعات اداری و تجربیات مدیران و آشنایی با فعالیت و نوآوری خدمت در شهرداری های استان یکی از مهمترین مزایای این نشست تخصصی محسوب می شود.

معاون اداری مالی شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد: دراین جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات علمی هریک از مدیران مطرح شد و براساس ویژگی های شاخص و جامع شهرداری های استان، آیتم های مشترکی مطرح و مورد تایید کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: جلسه هم اندیشی مدیران مالی و شهرسازی فرصت مغتنمی را برای تقویت نقاط مثبت فعالیت های مالی و شهرسازی و رفع کاستی های اداری این دوحوزه مهم شهرداری ها فراهم کرده است که این فرصت می تواند نقطه عطفی برای بهبود مضاعف عملکرد مدیریت های شهری استان تهران شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.