مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استقرار ستاد فرماندهی انتظامی نیاز مردم ری است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، احمد اسماعیلی راد عصر سه‌شنبه در دیدار با سرکلانتر شهرستان ری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ستاد فرماندهی این شهرستان باید جوابگوی حضور ۷۶۰ هزار جمعیت ایرانی، ۵۶ هزار اتباع بیگانه دارای مجوز و ۱۵۰ هزار اتباع بدون مجوز باشد.

وی با بیان اینکه ری به لحاظ قرارگیری در حاشیه کلان‌شهر تهران از مشکلاتی مانند فقر، محرومیت، حاشیه نشینی، اعتیاد و اتباع بدون مجوز رنج می‌برد، افزود: ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان جنوبی پایتخت مستلزم نیروهای انتظامی متعهد، ساختار سازمانی بالا و تجهیزات به روز است که باید در تجهیز ستاد فرماندهی به این نکات توجه ویژه شود.

اسماعیلی‌راد اضافه کرد: فرمانداری ری پس از صدور مجوز ستاد فرماندهی مستقل این شهرستان ۲ قطعه زمین با مساحت پنج هکتار را جانمایی کرده که در صورت تایید آن توسط ناجا کار تغییر کاربری و تبدیل آن به اداری و انتظامی در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

وی به گستردگی اراضی کشاورزی و به طبع آن وجود نقاط کور برای انجام هرگونه جرم و جنایت در جنوب تهران اشاره کرد و افزود: ستاد فرماندهی شهرستان ری باید به گونه‌ای به تجهیزات روز دنیا در حوزه امنیت تجهیز شود که تمامی تحرکات مجرمان را زیر نظر داشته باشد.

اسماعیلی راد در ادامه به توجه ویژه پلیس در خصوص اتباع بیگانه بدون مجوز اشاره کرد و یادآور شد: ستاد فرماندهی ری باید به صورت ویژه برای اتباع بیگانه بدون مجوز برنامه امنیتی مدون داشته باشد چرا که این افراد به دلیل نداشتن هویت مشخص و حس فرار از قانون می توانند مشکلات عدیده‌ای برای اهالی جنوب پایتخت داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود عملکرد نیروهای انتظامی شهرستان ری را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امنیت و آسایشی که هم اکنون در سطح این شهرستان حاکم است فقط در سایه تلاش شبانه روزی و مجاهدت ماموران ایجاد شده است.

فرماندار ری عنوان کرد: سطح رضایت و اعتماد مردم نسبت به نیروهای خدوم انتظامی در حال حاضر بسیار بالا است و این بزرگترین سرمایه برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.

۱۱ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه