مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کدام شهرداران استان تهران باید اسباب کشی کنند؟/ شهردار باقرشهر ساکن شد

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، با ابلاغ وزیر کشور و پیگیری استاندار تهران شهردار و خانواده وی شامل همسر و فرزند یا فرزندان تحت تکفل باید در داخل محدوده شهر محل خدمت خود سکونت و اقامت داشته باشند.

اوایل تیرماه سال جاری بود که سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در خصوص اجرایی شدن بخشنامه سکونت شهرداران در محل خدمت خود توسط وزارت کشورخبر داد و در پی آن استاندار تهران نیز در مصاحبه با خبرنگاران از اجرای این طرح خبر داد.

به دنبال اولتیماتوم استاندار تهران به شهردارها تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران اجرای این طرح را به خاطر نبود حریم   مشخص  بین شهرهای استان تهران و همچنین وجود شرایط خاص در استان مشکل دانست . در همین راستا به نظر می رسد که این طرح طرحی  تشریفاتی باشد تا اجرایی ، چون این قانون در سال های قبل نیز اجرا نشده و گاهی نقل محافل خبری و برخی اوقات ابزاری برای فشار بر  شهرداران توسط اعضای شورای شهر بوده است.

 بابررسی های به عمل آمده  مشخص گردید بیش از ۶۰ درصد از شهرداران استان تهران در محل خدمت خود سکونت ندارد و جالب اینکه از شهرداران  شهرهای شهرستان ری تنها شهردار باقرشهر چند ماهی است که در شهر باقر شهر ساکن شده است و شهرداران شهرهای قیامدشت، کهریزک وفشافویه در شهرهای محل خدمت خود سکونت  ندارند.

 حال باید منتظر بود با توجه به اتمام حجت استاندار تهران با شهرداران و همچنین ابلاغیه وزارت کشور سرانجام این طرح به کجا خواهد رسید؟  و جای این سوال باقی است که چرا در ابتدای انتخاب شهرداران توسط اعضای شوراهای شهربه این موضوع اهمیتی داده نمی شود؟نظر شماچیست ؟

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.