مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پاسخگویی به مطالبه اهالی محلات شهر کهریزک در پیاده روی های کاری مدیران شهرداری

اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: در طول هفته های گذشته و بازدید میدانی از دو محله کم برخوردار تبایین و کریم آباد، مشکلات این محلات از سوی اهالی مطرح و رسیدگی به این مطالبات در فهرست اولویت حوزه های مختلف مدیریت شهری کهریزک قرار گرفت.

شهردار کهریزک افزود: اصلاح نهر محله تبایین به طول حدود 700 متر، جمع آوری زباله های انباشته شده و نخاله های ساختمانی در محله، بازپیرایی فضای سبز ، لکه گیری اسفالت معابر، لایروبی و اصلاح مسیر انهار جهت جلوگیری از آبگرفتگی  معابر در زمان بارش بارندگی های فصلی و… بخشی از اقدامات شهرداری در این دو محله محسوب می شود که بر اساس مطالبه اهالی به اجرا درآمده است.

نعمت زاده در ادامه این بازدید راهی محله عبدل آباد شد و از نزدیک با اهالی این محله دیدار و در جریان مشکلات آتها در حوزه شهرداری قرار گرفت.

شهردار کهریزک اظهار داشت: برخی از مشکلات شاید از نظر حجم کاری و اعتباری چشمگیر نباشد اما اجرای آنها برای اهالی بسیار حائز اهمیت و مشکل گشاست از این رو مدیریت شهری در کنار اجرای پروژه های شاخص و بزرگ از توجه و پیگیری مطالبات شهروندان و اجرای طرح های کوچک محلی نیز غافل نیست که مجموعه این اقدامات، منجر به جلب رضایت اهالی محله و توسعه و آبادانی شهر می شود.

وی در این پیاده روی کاری از مراحل پیشرفت بوستان آتش نشان نیز بازدید کرد و باتوجه به درخواست اهالی جهت توسعه بوستان های محلی ، بازپیرایی، مرمت و تجهیز یک قطعه زمین 200 متری برای تبدیل به بوستان کوچک محلی را در دستور کار حوزه فضای سبز قرار داد و باتوجه به تقارن این روز با روز دانش آموز این بوستان به نام دانش آموز نامگذاری شد.

پیاده روی های کاری شهردار و مدیران شهرداری کهریزک هر هفته به طور مستمر ادانه دارد و تاکنون بیش از  ده ها مشکل در حوزه مدیریت شهری در این بازدیدهای میدانی از سوی شهرداری پیگیری و مرتفع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.