مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیکر شهید مدافع حرم پس از ۳ سال در شهرری تشییع شد

 همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری(ع) آیین تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «احمد سیرنائبی» از تیپ فاطمیون با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در شهرری برگزار شد. 

تشییع پیکر پاک شهید «احمد سیرنائبی» از میدان اصلی شهرری آغاز و تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داشت و تشییع کنندگان در طول مسیر با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «هیهات منا الذله» و «مرگ بر آمریکا» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.

پیکر شهید «احمد سیرنائبی» پس از طواف گرد مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) و اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام در صحن اصلی حرم، برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل و در قطعه 50 در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.   

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهید مدافع حرم «احمد سیرنائبی» فرزند محمد ناصر، 23 ساله و مجرد بوده و از شهدای تازه تفحص شده لشگر فاطمیون است که در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در مبارزه با تکفیری های داعش در منطقه عملیاتی ویژه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده است و امروز پس از سه سال تشییع و تدفین شد. 

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرری در شب شهادت امام حسن عسگری(ع) با حضور گسترده و باشکوه در آیین تشییع این شهید مدافع حرم فضای معنوی و عطر دل انگیزی در فضای شهر ایجاد کرده و نشان دادند که لحظه‌ای از مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب جدا نمی شوند و هجمه‌های دشمنان با عطر وجود شهدا از بین خواهد رفت. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.