مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار تهران با مستقل شدن شهرری مخالفت کرد

پیروز حناچی شهردار تهران با اشاره به طرح استانی شدن شهر ری که اخیر در رسانه و فضای مجازی مطرح شده گفت: تصمیم گیری نادرست در این رابطه  تبعات غیرقابل جبران خواهد داشت به این علت که ری درون شهر یکپارچه تهران دیده شده و از نظر سیاسی فرمانداری دارد.

وی ادامه داد: تهران ابتدا یک استان  با 11 فرمانداری و با 22 شهر بود اما اکنون پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی به دو استان  با 23  فرمانداری  و 53 شهر تبدیل شده که این امر در راستای حرکت به سمت بحران است.

شهردار تهران تصریح کرد: برای انتخابات نیازمند تقسیمات سیاسی هستیم اما در کلان شهرها نیاز به مدیریت یکپارچه داریم بر این اساس خرد کردن این نوع مدیریت مانند مین گذاری در زمین است.

حناچی ضمن مخالفت با تقسیم مجدد استان تهران خاطرنشان کرد: خرد کردن تقسیمات کلان شهر ها و اطراف آن برخلاف منافع ملی و عمومی است و باید در راستای مدیریت یکپارچه حرکت کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد می گوید

    من بومی اهل ری هستم. این را بگوییم که استقلال مدیریت شهرداری ری از تهران خواسته بحق ودیرینه مردم ری بوده وهمچنان هست. بعد کی گفته می خواهیم ری استان بشود ری فقط می خواهد مانند تمام شهرستان های دیگراستان تهران که شورای شهر وشهرداری برای خود دارند بعد از چندین سال شهرداری مستقل داشته باشد. نه اینکه استان بشود درست است ظرفیت استان شدن را دارد. ولی ما داخل استان تهران می خواهیم باشیم واینکه شهرری خودش بر گواهی تاریخ وتمام اسناد موجود از مورخان بنام هویت مستقلی دارد.تازه آقای حناچی شما براساس اسنادی گفته بودید که تهران 200ساله باوجود شهرری چند هزار سال قدمت دارد یعنی درواقع شما برای تهران هویت سازی جدید می کنید بدون کارشناسی ومطالعه دقیق وفنی هویت شهر دیگری را برای شهر دیگری معرفی می کنید. وباعث سردرگمی گردشگران، تاریخ دوستان، مخاطبان ومردم می شوید. درثانی شهرری یک شهر مذهبی و مقدس وحرمتی است ودارای جایگاه خاصی است وهمتراز قم و مشهد وکربلا ونجف سالانه درمناسبتهای مختلف وحتی درطول سال پذیرای میلیونها زائر از سراسر استان تهران وایران وحتی جهان اسلام است چطور شما اینها را درنظر نمی گیرید ونمی بینید ودرک نمی کنید. ری باتمام محل‌ها ومناطق تهران زمین تا آسمان تفاوتهایی بی شماری دارد وبس پس خواهشمندیم به هيچ عنوان درباره مدیریت در شهرری اضهار نظر نفرمائید.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه