مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عاملان نزاع دسته جمعی در شهر ری دستگیر شدند

سرهنگ سید محمد گنجه رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه شهرستان ری، به سرعت ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه این درگیری باعث مجروح و آسیب دیدن تعدادی از افراد درگیر شده بود، ادامه داد: ماموران با توجه به حساسیت موضوع و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در حوالی شهرک علائین دستگیر کنند و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم انتقال دادند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت و مخفیگاه سایر عاملان این نزاع دسته جمعی نیز در همان محدوده شناسایی و در شامگاه نوزدهم آبان ۲ شرور دیگر از همدستان متهم اصلی با هوشیاری و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه مأموران این پایگاه در مجموع ۳ تن از عاملان نزاع و درگیری را دستگیر کردند و حضور به موقع پلیس مانع از گسترش نزاع شده بود، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

گنجه با اشاره به اینکه، پلیس با شدت با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند، تصریح کرد: برخورد با افراد شرور و برهم زنندگان نظم عمومی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و پلیس از تمام توان خود برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان که اولین نیاز هر جامعه و از حقوق شهروندی افراد جامعه است، استفاده خواهد کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.