مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هشدار به دامداران جنوب تهران نسبت به وقوع سیل داده شد

محمد عباسی  اظهار داشت: دامداران از خروج دام هایشان به مراتع و کنار رودخانه خودداری کرده و تا بهبود وضعیت جوی، دام‌های خود را در آغل‌ها نگه دارند.
وی تصریح کرد:هشدارهای لازم درخصوص آمادگی برای مواجهه با بارش زیاد باران با مراجعه حضوری به محل اسکان دامداران و عشایر به دامداران داده شده است.
عباسی افزود: در هنگام وقوع باران از حضور و نزدیک شدن به حاشیه یا بستررودخانه‌ها حتی اگر کم آب یا خشک باشد خودداری و از بردن دام‌های خود برای چرا به مناطق مرتفع به علت احتمال وقوع سیل اجتناب کنند.
وی به وضعیت مزارع کشاورزی شهرستان ری در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ خسارتی در بارندگی‌های اخیر به مزارع کشاورزی جنوب پایتخت وارد نشده و مزارع در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری با بیان اینکه اراضی کشاورزی این شهرستان در مسیر سیلاب قرار ندارند و خطری آنها را تهدید نمی‌کند، عنوان کرد: مزارع گندم روستای قلعه نو به دلیل رطوبت زیاد در این ایام بارندگی وضعیت خوبی دارند.
دامداران ری 35 هزار راس دام سبک و یکهزار نفر شتر دارند و عشایر این شهرستان نیز با تولید سالانه یک هزار و 400 تن گوشت قرمز 20 درصد از نیاز بازار مصرف مردم ری را تامین می کنند.
شهرستان ری با یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.