مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سیلاب های شمال تهران شهرری را تهدید می کند

هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری در جلسه ستاد بحران استان تهران اظهار کرد: با اندک ریزش باران در تهران، سیلاب‌های مناطق شمالی تهران از ناحیه رودخانه سرخه‌حصار وارد شهرری می‌شوند و اگر حجم آب ورودی زیاد شود به طبع آن آسیب‌ها نیز می‌تواند افزایش پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر ما در شهرستان ری نسبت به بارش‌ها نگرانی زیادی نداریم بلکه نگرانی اصلی ما نسبت به سیلاب‌هایی است که از سمت شمال تهران به‌سوی شهرری سرازیر می‌شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به سیلاب‌هایی که بزرگراه امام رضا را تهدید می‌کند، بیان کرد: موضوع بسته شدن بزرگراه امام رضا (ع) که از محدوده شهر قیام دشت عبور می‌کند نیز مهم است چراکه در سال ۹۵ این مسیر توسط سیل مسدود شده بود و مخاطراتی را به همراه داشت.

جمالی پور ادامه داد: ما در این منطقه سیل بندهای موردنیاز را احداث کرده‌ایم اما با توجه به تهدیداتی که همواره وجود دارد باید در سال‌های آینده نسبت به رفع این تهدیدات اقدام جدی‌تری انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات انجام‌شده و امکانات موجود، در سیل احتمالی روز سه‌شنبه سیلاب‌ها تقسیم و به سمت ورامین هدایت می‌شوند تا بزرگراه امام رضا (ع) تهدید نشود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه