مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۳۰ دانش‌آموز شهرستان ری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

0 158

بهروز نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۳۰ پسر دانش آموز در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: راویان در این برنامه برای دانش آموزان از دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی که حضور داشته‌اند خاطراتی را بیان می‌کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری خاطر نشان کرد: مسابقات دلنوشته دانش آموزان برای شهدا، جمله‌سازی با هشت کلمه و مسابقه عکاسی از برنامه‌های دیگر این اردوی فرهنگی برای دانش‌آموزان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی موجب آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف دفاع مقدس می‌شود، ادامه داد: دانش آموزان به مناطق دهلاویه، فتح المبین، اروند کنارو شلمچه برای بازدید از این اماکن اعزام می‌شوند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نصیری به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس با توجه به معنویت و قداست آن به نسل‌های امروز و آینده امری مهم و مورد توجه در نظام آموزشی محسوب می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: دانش‌آموزان نسل امروز باید با رشادت‌ها، ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و سبک زندگی آنها را به کار گیرند.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش‌های کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

حدود ۳۸ هزار دانش آموز در ۱۴۰ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه