مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری بر اجتناب از تردد غیر ضروری شهروندان تاکید کرد

فرماندار ری گفت: با توجه به شرایط نامطلوب در برخی از نقاط کشور در موضوع مقابله با کرونا، از شهروندان ری تقاضا می شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

0 154

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمامی تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای حفظ سلامتی مردم است لذا از تمامی خانواده ها، شهروندان و ساکنین شهرستان ری که توصیه ها و بهداشت فردی را بمنظور مقابله با ویروس کرنا رعایت می کنند تشکر می نمایم و ضمن گلایه از برخی افراد که خطرات ویروس کرونا را جدی نمی گیرند، از آنان خواستارم با رعایت اصول بهداشتی به سلامت خود و خانواده و همشهریان اهمیت دهند.
معاون استاندار تهران افزود: با توجه به  شرایط نامطلوب در برخی از نقاط کشور در موضوع مقابله با کرونا و عدم توجه مردم به تاکیدات مسئولین و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، از شهروندان ری تقاضا می شود ضمن رعایت و توجه به اصول بهداشت فردی، از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و حتی الامکان در خانه بمانند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: قطعا با همراهی و همکاری مردم میتوان ویروس کرونا را نابود کرد اما اگر شهروندان ری ویروس کرونا را جدی نگیرند سلامت عمومی بخطر می افتد و در اینصورت بدلیل اهمیت سلامت مردم شریف شهرستان ری ضمن تغییر شرایط، تصمیمات لازم در خصوص اعمال محدودیت تردد در سطح شهرستان اتخاذ خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه