مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توکلی: اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی مرتبط با مراسمات ماه محرم در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نظارت بر اجرای پروتکلهای بهداشتی مرتبط با عزاداری ماه محرم در شهرستان ری بصورت دقیق صورت خواهد گرفت.

0 123

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، معیار برای برگزاری عزاداری های ماه محرم تصمیمات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و کارشناسان حوزه بهداشت است و در این راستا در برگزاری مراسمات ماه محرم شهرستان ری تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.
معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان و شب های لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی با همراهی بسیار خوب مردم شهرستان ری به نحو شایسته ای برگزار شد و این نشان از آگاهی شهروندان ری نسبت به خطر بیماری کرونا دارد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت عمومی، نظارت بر اجرای پروتکلهای بهداشتی مرتبط با عزاداری ماه محرم در شهرستان ری بصورت دقیق صورت خواهد گرفت و رعایت فاصله گذاری در مراسمات و استفاده عزاداران از ماسک امری ضروری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه