مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح سراسری مبارزه با سارقان منزل در شهرستان ری به اجرا درآمد

شهرستان ری – فرماندهی انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۳ پرونده سرقت و دستگیری ۲۴ سارق منزل در طرح مبارزه با سارقان شهرستان ری خبر داد.

0 39

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با تسنیم در ری، با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سارقان منزل در شهرستان ری اظهار داشت: در اجرای سلسله طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ری با رویکرد مبارزه با سارقان به ویژه سارقان منزل توسط کلانتری‌ها پلیس‌های تخصصی و یگان امداد در 48 ساعت گذشته به اجرا درآمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در 48 ساعت گذشته 153 نفر در تمامی جرائم دستگیر شدند افزود: 118 نفر سارق دستگیر که 24 نفرشان از سارقان منزل بوده‌اند که منجر به کشف 33 پرونده سرقت شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در این راستا 5 دستگاه خودرو و موتور مسروقه کشف و 27 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 7 کیلو و 959 گرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین 5 نفر در زمینه فروش مشروبات الکلی دستگیر و 73 لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای سلسله طرح‌های محل محور، پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده از لوث سارقان، فروشندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی و معتادان متجاهر با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلفی مماشات نخواهد کرد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه