مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق خودروهای محله گذرنامه شهرری دستگیر شد

حوادث شهرری – فرمانده انتظامي شهرستان ري از سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با هوشمندی شهروندان و کشف یک دستگاه خودروی سواری مسروقه خبر داد.

0 35

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ”دوستعلي جليليان” در تشريح اين خبر بيان داشت: طی تماس شهروندان منبی بر تردد و حضور مشکوک فردی در اطراف اداره گذرنانه شهر ری، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری شهر ری به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وي با بیان اینکه ماموران متهم را در حال سرقت از داخل خودرویی مشاهده کردند، افزود: در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و مشخص شد که متهم با یک دستگاه خودروی سواری به این محل آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: خودروی متهم که یک دستگاه خودروی سواری پراید بود شناسایی و ماموران به دست آورند خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در محله کیانشهر می باشد.

سرهنگ جليليان اعلام داشت: در بازدید از خودروی مسروقه نیز 3 پلاک سرقتی مربوط به خودروهای مختلف کشف و در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه ارتکابی به 5 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: با اعترافات سارق تا کنون 5 مال باخته شناسایی و به کلانتری شهر ری دعوت و نسبت به وی اعلام شکایت داشتند.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: متهم پس از پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه