مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیانیه کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در محکومیت آشوب های اخیر

بیانیه کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و اصحاب رسانه در محکومیت آشوب های اخیر

0 341

بسم رب الفجر

و پروردگار آسمان‌ها و زمین اراده کرد که در میانۀ بزم مکاتب الحادی و در روزگاری که خداوند با عصیان انسان‌ها در زمین به فراموشی سپرده شده بود و تصور بر این بود که لیبرالیسم و کمونیسم فرجام انسان‌ها خواهند بود؛ در سرزمینی که برای شرق و غربِ الحادی «جزیر ثبات» تصور می‌شد، امتی به رهبری امامی از نسل فقیهان و زعمای شیعه، بیرق قیام برای الله را برافراشته و با خون و پایمردی، اسلامِ عزیز را از درون سینه‌ها به بطن حاکمیت و جامعه آورده و حیاتی دوباره به جان انسان‌ها بخشیدند. انقلاب اسلامی معجزه‌ای بود که جز در رابطه امام و امت و در تأسی به مکتب امام حسین (ع) نمی‌توانست تحقق یابد. طواغیت در برابر این معجزه الهی نمی‌توانستند سکوت کنند؛ زیرا انقلاب اسلامی در تقابل با دنیا و هستی و ایدئولوژی آنها بود. دست به کار شدند؛ از ترور و جنگ داخلی تا تهاجم عامل بیگانه و تحریم و استحاله و نفوذ! روزشمار گذاشته بودند برای براندازیِ انقلاب اسلامی. اما نمی‌دانستند دستی که نگهدار امت و امام در دوران طاغوتِ ایرانی بود، همان دست نگهدار انقلاب اسلامی و میراث خون شهدایی است که از جان و زندگی دست شستند تا حاکمیت الله بر زمین تحقق یابد. روزشمار براندازی به رغم وجود زمینه‌هایی در درون جریان‌های داخل کشور، به سال‌شماری رسید. سال‌ها شمرده شدند تا کار به دهه‌شماری رسید.

در این روزها که جنگ ترکیبیِ مهم‌ترین راهبرد نظام سلطه و شبکه همکار غرب در داخل کشور برای انقلاب‌زدایی از ایران است، دشمنان تلاش می‌نمایند تا در عرصه جنگ نرم، برخی ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریت‌ها را که ناشی از عملکرد غیرانقلابی برخی غرب‌گرایان است را به اصول انقلاب اسلامی نسبت دهند. حال آن‌که انقلابی که گفتمانش می‌تواند از هیچ، توان موشکیِ بازدارنده بسازد و در دل‌ها آن‌چنان رسوخ کند که عمق استراتژیک نظام را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی ایران انتقال دهد، چگونه می‌تواند ناکارآمد باشد؟ اغواءگری نظام سلطه و دشمنان که در چهارچوب عملیات‌های روانی راهبردی با رسانه های دروغ پرداز در حال انجام است، تلاش دارد تا جنگ اقتصادی و تحریم های جدید را اثربخش‌تر ساخته و قلوب امت اسلامی را نسبت به اصول انقلاب اسلامی مکدر سازد.علی‌رغم تلاش همه جانبه دستگاه های تبلیغاتی ، پروپاگاندا غربی و همراهی برخی سلبریتی ها در داخل کشور، به حول و قوه الهی و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و پایمردی و ایثارگری امتی که حججی‌ها و امیر احمدی ها را پرورش داده‌اند، در این جنگ ترکیبی نیز امت اسلامی ایران از آن سربلند بیرون خواهند آمد و توطئه‌های بدخواهان ایرانِ اسلامی نیز ناکام خواهند ماند.

مسیر انقلاب اسلامی روشن است. زیرا پروردگار عالمین وعده داد: «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم» ما برای یاری دین خدا و تحقق حاکمیت الله، به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی وفادار هستیم و یقین داریم که به زودی و از مسیر ساختن دولت و جامعه اسلامی، تمدن بزرگ اسلامی از ایرانِ اسلامی متولد خواهد شد. تمدنی که رجاء داریم زمینه‌ای باشد برای ظهور بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداه).

بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلادنبی اکرم حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) با بیعت مجدد با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، اعلام می‌دارد که جهاد برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را تکلیف خود دانسته و در این مسیر لحظه‌ای تردید نخواهد کرد. امید که این جهاد تبیین رسانه‌ای مرضی درگاه حضرت حق باشد. ان‌شاءالله

منبع بسیج رسانه ناحیه حضرت روح الله
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه