مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نصب ۱۲۰ عدد زیر مخزنی بتنی سطل زباله در باقرشهر

معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر از خريد و نصب ۱۲۰ عدد زير مخزني بتني سطل زباله در سطح شهر باقرشهر خبر داد.

0 451

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ بهنام جباری با بیان اينکه یکی از اقداماتی که در دستور کار داریم خريد و نصب زیر مخزن‌های بتنی برای جانمایی مخازن زباله مکانیزه در محله‌ها و همچنین مکان‌های جدید و نصب آنها روی جداول است. 

معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر با بیان اینکه زیر مخزنی ها به عنوان یکی از اجزای مبلمان شهری که در زیبا سازی خیابان ها و ساماندهی سطل های زباله شهری نقش مهمی دارند، اظهار داشت: امروزه مسأله زباله های شهری به یکی از معضلات مهم شهرنشینی تبدیل شده است. بنابراین توجه به وسایل و تجهیزاتی که برای جابجایی، انباشت، تفکیک و امحاء زباله ها کاربرد دارد نیز، اهمیت یافته است.

وی ادامه داد: سازه های بتنی علاوه بر زیبایی با توجه به کیفیت بالا ویژگی هایی چون دوام و استحکام بیشتر در مقابل عوامل فیزیکی و جوی،  نصب سریع و آسان، عدم امکان سرقت، خراب نشدن چرخ های سطل های مکانیزه و… برخوردار هستند.

وی افزود:در همین زمینه این معاونت با کارشناسی ها و ارزیابی های انجام داده، ۱۲۰ عدد زیر مخزنی بتنی به همراه تعدادی مخازن زباله خریداری نموده که در نقاط مختلف سطح شهر با توجه به نیازسنجی محلات و معابر در آینده ای نزدیک جانمایی و مستقر خواهد نمود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه