آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزار نشدن نمایشگاه بهاره ری در حمایت از واحدهای صنفی

 

به گزارش راگانیوز , عزیزالله افضلی اظهار داشت: کمیته برگزاری نمایشگاه بهاره به ریاست فرمانداری شهرستان ری بنا به در خواست مکرر صاحبان واحدهای صنفی و کسبه شهرستان امسال برگزار نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کسبه ری در طول سال عوارض و مالیات را پرداخت می کنند، افزود: برگزار نشدن نمایشگاه نوروزی یکی از درخواست های همیشگی و به حق کسبه است.
افضلی یادآور شد: تجربه سال های گذشته نشان داده است که تولید کنندگان و اصناف به ویژه بخش مرکزی شهرری به هیچ عنوان در نمایشگاه های بهاره شرکت نمی کنند.
وی افزود: اتحادیه های صنفی مرتبط با کالاهای اساسی شب عید مانند پوشاک، آجیل، لوازم خانگی، میوه و قنادی ها مکلف شده اند در ایام پایانی سال جاری با نسب بنرهای یکسان اقدام به فروش فوق العاده با درصد تخفیف بالا نمایند.
افضلی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی در جهت تعدیل قیمت ها و تنظیم بازار در سطح شهرستان پیش بینی شده است، اظهار داشت: تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله سیب، پرتقال و گوشت گرم وارداتی توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان ری اندیشیده شده است.
وی اظهار کرد: مردم دغدغه کالاهای مورد نیاز را نداشته باشند و تمامی مایحتاج با قیمت مناسب در آستانه نوروز در اختیار آنان قرارخواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.