مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین گشایش کتابخانه امام صادق(ع) در روز جوان

به گزارش  انعکاس ری ؛ مسئول مراکز فرهنگی شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به نیاز اهالی شهر به ویژه جوانان و نوجوانان شهر، دومین کتابخانه کهریزک در مجتمع امام صادق ( ع) جانمایی و تجهیز شد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک هریک با اهدای یکصد جلد کتاب و در مجموع ۶۰۰ جلد کتاب در غنی سازی این‌مجموعه سهیم شدند.

حکمت افزود:  اکنون فاز اول این کتابخانه با بیش از ۲ هزار جلد کتاب به بهره برداری رسید که بخش قابل توجهی از کتاب های این کتابخانه پس از شهردار و اعضای شورای اسلامی از سوی خیرین اهداء شده است.

وی افزود:  کتابخانه امام صادق(ع) علاوه بر مخازن کتاب دارای یک سالن مطالعه برای حضور دانش آموزان جهت مطالعه مناسب سازی و تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: در راستای توسعه سرانه کتابخانه ای شهر، به دنبال آن هستیم که فاز دوم کتابخانه امام صادق( ع)در قالب کتاب های کمک آموزشی و رسانه های تصویری را به بهره برداری برسانیم.

مسئول مجتمع های فرهنگی شهر کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر کهریزک فرصت مغتنمی را برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ایجاد بستر مناسب کتابخوانی برای شهروندان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه