مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمازخانه دبستان شاهد لاله‌ها در شهرستان ری افتتاح شد

 به گزارش انعکاس ری ، نمازخانه دبستان شاهد لاله‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، حسین نصراله معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افتتاح شد.
صانعی مدیر دبستان شاهد لاله‌ها ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور میهمانان حاضر در این مراسم اظهار داشت: ساخت نمازخانه از برنامه‌های مهم و اولویت‌های ما در سال گذشته بود که به شکر الهی و کمک حامیان عزیز به انجام رسید.
حجت الاسلام شاهچراغی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و تمامی عزیزانی که در این راه قدم برداشتند به  اهمیت نماز جماعت اشاره کرد و در توضیح اهمیت نماز جماعت برای دانش آموزان افزود: نماز جماعت برگزاری نماز به صورت گروهی است که در آن تمامی اذکار و حرکات نماز توسط یک نفر به عنوان امام جماعت بجا آورده می‌شود براى شركت در نماز جماعت، ثواب بسيارى شمرده شده است تا جايى كه اگر تعداد نمازگزاران بيش از ده نفر باشند، ثواب هر ركعت از نماز هر يك از آنان قابل شمارش نيست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه