مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۸ هزار داوطلب شهرستان ری در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

علی یزدان پناه  اظهار داشت: ۵۶ درصد داوطلبان شهرستان ری شرکت کننده در آزمون کنکور سراسری زن و ۴۴ درصد از داوطلبا ن مرد هستند.

وی تصریح کرد: امسال میزان آمار داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری این شهرستان در گروه علوم تجربی افزایش و گروه ریاضی کاهش داشته است.

رییس آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری عنوان کرد: آزمون امسال در ۱۰ حوزه این شهرستان و در رشته های گروه علوم انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان خارجی برگزار می شود.

وی درباره زمان برگزاری آزمون سراسری تصریح کرد: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۱۳ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی هنر عصر همان روز رقابت می کنند.

یزدان پناه افزود: صبح روز جمعه ۱۴ تیر نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر همان روز آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درهای ورودی حوزه‌های امتحانی صبح‌ها از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری می‌شود.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه