مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

منطقه 20 مهیای خدمت رسانی به زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش انعکاس ری ؛ فرهاد افشار در آخرین روز کاری سال، جلسه ای به منظور هماهنگی بیش از پیش در جهت خدمت رسانی بهینه به شهروندان در ایام نوروز با حضور مدیران ارشد و اجرایی برقرار و به تداوم خدمت رسانی در زمان تحویل سال نو به ویژه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) که میزبان خیل عظیمی از زائران است تاکید کرد.

افشار به موقعیت ویژه منطقه 20 اشاره کرد و گفت: علاوه بر حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بقعه های متبرک دیگری نظیر بی بی شهربانو، امامزاده عبدالله، بی بی زبیده و آرامگاه شیخ صدوق از اماکنی هستند که در زمان تحویل سال نو میزبان میلیونها زائر است و تیم های اجرایی و مدیریتی شهرداری در آماده باش هستند تا بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

وی تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی در پایانه های تاکسی، اتوبوس و سامانه تندرو در زمان تحویل سال نو را از تمهیدات ترافیکی برشمرد و افزود: برای هدایت و کنترل ترافیک معابر پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در زمان تحویل سال نو نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است و پارکینگ های مجاور حرم آماده ارائه خدمت به زائران شده اند.

شهردار منطقه 20 به ویژه برنامه های ایام نوروز و تدارک محل های اسکان مسافران نوروزی نیز اشاره کرد و افزود: طرح پرسه در شهر، تورهای گردشگری در تهران و ری، پیاده راه، نوروزخوانی، نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره های فرهنگی، برنامه های آئینی نوروز از برنامه های فرهنگی است که در زمان نوروز ارائه می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه