مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دو تیم از شهرری به مسابقات کشوری هندبال راه یافتند

الهام سلوکی نائب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشور ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالحسین (ع) بیان کرد: شهرستان ری مانند گذشته با قهرمانان کهن خود درصدد رشد حوزه ورزشی است چنانچه امروز ما در ری 6 بازیکن با نام‌های مائده عشاقی، هنگامه شهسورای، مریم شهسواری، صبا رضا خانی، سارا کرمی و پانیز مرادی راد داریم که در لیگ دسته یک و دو فعالیت دارند و سه نفر دیگر به نام‌های نیوشا مراد بخش، فاطمه مرادی، طناز راد به سوپر لیگ دعوت شدند و در هفته آینده بعد از انجام تست‌ها با آنان عقد قرار داد می‌شود.

سلوکی افزود: اتفاقات ارزنده‌ای در شهرری داریم از آنجایی که فدراسیون هندبال در حال حاضر معتقد است، ما باید به سطح پایه بیشتر توجه کنیم و از نیروهای جوان بهره جوییم ما هم این تفکر فدراسیون را جزء برنامه کاری خود قرار دادیم و از نیروهای جوان استفاده کردیم.

[irp]

وی تصریح کرد: چنانچه امروز دو بانوی داور ما در سطح شهرری خوش درخشیدند و مسابقات استعدادهای برتر که به میزبانی یزد برگزار شد این دو عزیز به نام‌های حمیده وحیدپور و فائقه میبدی داوری کردند.

نائب رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر جوانگرایی گفت: اتفاقات خوبی درباره جوانگرایی در تمامی کشور رخ داده است. شاید جوانان ما در آغاز راه با فراز و نشیب‌هایی روبرو شوند ولی همچنان شهرری پایبند تفکر نیروی جوان خود هست و به جرات می‌توان گفت مربیان و دو داور جوان ما جزء بهترین‌ها هستند که در آینده قطعا نخبه محسوب می‌شوند.

وی از مسابقات در حال برگزاری لیگ در کشور خبر داد و گفت: نخستین دوره لیگ نوجوانان و نونهالان استان تهران به میزبانی شهرری آغاز و این بازی‌ها با شرکت 8 تیم از استان تهران و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد و همچنان این مسابقات در سطح کشور ادامه دارد که در هفته نخست دو تیم از شهرری راهی این مسابقات بودند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه