مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
طرح فضای سبز خانه تا کارخانه گامی برای صیانت از محیط زیست

دستورالعمل فضای سبز در صنایع جنوب تهران رعایت شده است

به گزارش انعکاس ری ؛ زهره عبادتی توسعه فضای سبز را یکی از شاخص های اساسی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی برای فعالیت عنوان کرد و اظهار داشت: واحدهای تولیدی و خدماتی بزرگ جنوب استان در این خصوص عملکرد خوبی دارند، ولی واحدهای صنفی تازه تاسیس این قانون را به خوبی رعایت نمی کنند.
وی بیان کرد: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی برای صاحبان واحدهای صنعتی و خدماتی است که نسبت به ایجاد فضای سبز مشجر، حفظ، حراست و گسترش آن اقدام نمایند.
عبادتی با بیان اینکه کلیه واحدهای صنعتی تعهدات خود را نسبت به ایجاد فضای سبز مشجر باید انجام دهند، عنوان کرد: تمامی واحدهای صنعتی ضمن کاشت گونه های کم آب و بالا بردن کیفیت از خروجی سیستم های تصفیه فاضلاب نیز برای آبیاری فضای سبز استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاههای تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه