مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳ طرح صنعتی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید

فاز اول شرکت تجارت پارس اولین طرحی بود که امروز چهارشنبه با حضور احمد اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری در شهرک شمس آباد به بهره‌برداری رسید.

تجارت پارس تولیدکننده انواع تنباکو معطر معسل با سرمایه ۴۳۰ میلیارد ریال که ۳۰۰ میلیارد آن سرمایه گذاری بخش خارجی است و زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم ایجاد کرده است.

فاز اول این واحد تولید در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث شده است و تولیدات آن نیز به کشورهای روسیه، عراق، پاکستان و افغانستان صادر می شود و فاز دوم این کارخانه نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

[irp]

شرکت تولیدی تهویه تهران نیز در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده است، این کارخانه که انواع دستگاه تهویه مطبوع صنعتی را تولید می‌کند، هم اکنون زمینه اشتغال ۶۰ نفر را به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر را غیر مستقیم فراهم کرده است.

همچنین شرکت بازرگانی آریا لیزر ایرانیان تولیدکننده انواع کارتریج‌های سیاه، سفید، رنگی و اولین تولیدکننده پرینترهای منو فارسی است که با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

این شرکت تولیدی زمینه اشتغال ۶۷ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم کرده است.

شهرک صنعتی شمس آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده تهران – قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه