شهردار باقرشهر در پیامی روز شوراها را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ علیرضا ناصری پور در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت .
در این پیام آمده است :
شوراهای روستا، بخش، شهر و شهرستان در نظام حقوقی ایران اسلامی جایگاه ویژه ای داشته و با داشتن اختیارات ، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و… فعال بوده و نقش به سزایی در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برعهده دارند.
نهاد شورا كه شالودة آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید.
در ادامه آمده است :
رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر همواره با همدلی و همیاری در راستای رفاه حال شهروندان و آبادانی شهر مجموعه شهرداری باقرشهر را با تلاش و همت والای خود بدون هیچ توقع و چشمداشتی یاری رسانده اند.
نهم اردیبهشت روز ملی شوراها را به همه اعضای محترم شورای باقرشهر که با وظيفه شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می نمايند و با امانت، کفايت و درايت برای نيل به جامعه شهروند مدار خالصانه و صادقانه کوشش می نمايند و در جهت بالندگی ، شکوفایی ، عمران و آبادانی قدم برمی دارند تبريک و تهنيت عرض می نمايم .

باقرشهرتبریکشهردارشورا
نظرات (0)
Add Comment