Browsing category

یادداشت

آراد کوه فاجعه ای زیست محیطی در جنوب تهران /مردم ری سرطان می خورند و سم نفس می کشند

در سایه سکوت نخبگان و مسئولان؛ مرکز دفن زباله آراد کوه به فاجعه ای زیست محیطی تبدیل شده است و گهگاهی چهره های سیاسی با مطرح کردن این موضوع ژستی سیاسی گرفته تا سوژه رسانه ها شوند و با گذشت زمان هیچ اتفاقی نمی افتدو مانند هزاران اتفاق ناخوشایند دیگر به دست فراموشی سپرده می شود .

من دردم را در کشورم فریاد میزنم /مسیح علی نژاد وطن فروش است

به گزارش راگانیوز ، علیرضا فیضی یکی از معلولان شهرستان ری است که با غیرتی مثال زدنی به دنبال روزی حلال است او اکنون به صورت سیار در شهرستان کفش های مردم را واکس می زند و امرار معاش می کند و به نمادی از غیرت و همت برای اکثر معلولین تبدیل شده است . […]

آیا برای مدیریت مصرف برق کاری انجام داده اید ؟

اگر سری به صفحات شبکه های اجتماعی بزنید با موجی از نارضایتی های مردمی برای خاموشی های اخیر روبرو می شویم که به علت مشکلاتی که برای هموطنانمان به وجود آورده نوک پیکان این اعتراضات را به سوی اداره برق و وزارت نیرو نشانه رفته است اما از زاویه ای دیگر به این معضل نگاه کنیم !!!

مسئولین،حرمت قبله تهران را نگه نمی دارند

«سوال ما از استاندار و سایر مسئولین این است که چرا نه تنها به مشکلات مردم ری رسیدگی نمی شود، بلکه این شهرستان تبدیل به حیاط خلوت تهران شده وآیا مردمی که ۲۸۰۰ شهید و ۶۰۰۰ جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند سزاوار این حجم از بی مهری هاهستند ؟

زندگی مشقت بار افاغنه در گود اشرف آباد

معروف است به گود اشرف‌آباد. گود بزرگی کنار کوره‌های آجرپزی. گویا قبلا از این‌جا خاک می‌بردند برای خشت‌زنی. آن‌قدر کنده‌اند تا گود شده. از این گودها کم نیست در شهرری. اشرف‌آباد و کمال‌آباد و زمان‌آباد.