مراسم باشکوه مادران آسمانی با عطر دل انگیز شهدا در باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛این مراسم باشکوه در روز تکریم مادران و همسران شهدا و با حضور خانواده های معظم و معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس و در حضور پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده برگزار شد.

در راستای این مراسم معنوی از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا تمجید شد و همچنین از بردباری همسران آزادگان و جانبازان تقدیر به عمل آمد و یاد و خاطره تمامی مادران آسمانی که به شهدا پیوسته اند گرامی داشته شد. این مراسم یک میهمان ویژه داشت پیکر مطهر شهید حسن کریمی که در شرق بصره و در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از گذشت 35 سال تفحص و شناسایی گردید .

این مراسم به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و با همکاری واحد امور ایثارگران شهرداری باقرشهر ، بنیاد شهید شهرستان ری ، حوزه های بسیج 451 ثامن الحجج (ع) ، 452 شهدای گمنام و هیئت رزمندگان اسلام برپا شده است.

گفتنی است ؛ این مراسم به مناسبت ایام سالروز وفات حضرت ام البنین سلام ا… علیها با حضور پدران و مادران معظم و معزز شهدا و جانبازان سرافراز، اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، سرهنگ زنگنه معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ، بخشدار کهریزک ، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری ، رئیس هیئت رزمندگان اسلام ، رزمندگان و بسیجیان باقرشهر در سالن همایش عطر یاس برگزار شد .

باقرشهرشهرداریمادرانمراسم
نظرات (0)
Add Comment