نسیم رحمت در مدارس شهر کهریزک پیچید

 به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ مریم شرفی با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید شهردار کهریزک مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح دانش و اگاهی شهروندان درخصوص رفتارهای پرخطر، کارگاه های آموزشی با عنوان طرح رحمت در مدارس شهر کهریزک برگزار می شود.

مسئول واحد اموزش های شهروندی اظهار داشت: در این طرح مربیان و استادان اخلاق و روانشناسی با هماهنگی شهرداری کهریزک در مدارس حضور یافته و پس از ارائه توصیه ها و اموزش های لازم به دانش آموزان و والدین، سطح آگاهی آنان را نسبت به هجمه های فرهنگی و عوارض ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی را آموزش می دهند.

وی افزود: باتوجه به میزان فراوانی درخواست مربیان مدارس و والدین دانش اموزان محور اصلی این طرح در قالب آشنایی با عوارض استفاده نادرست از فضای مجازی، کنترل خشم، استرس و تربیت فرزند تعریف شده است و دانش آموزان و والدین در دو گروه از آموزه های این کارگاه های آموزشی که در مدارس برگزار می شود بهره مند می شوند.

شرفی خاطر نشان کرد: درحال حاضر این طرح با استقبال چشمگیری از سوی والدین در مدرسه معرفت شهر کهریزک آغاز شده و به نوبت در تمامی مدارس دوره راهنمایی و متوسطه شهر اجرا می شود.

مهمترین هدف از اجرای طرح رحمت، کنترل مخاطرات وکاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی در رده سنی نوجوان است.

نظرات (0)
Add Comment