آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز ری در فرهنگسرای ولا برگزار می شود

راگانیوز- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری خبرداد: آئین گلریزان عاطفه ها و تجلیل از خیرین مدرسه ساز سطح شهرستان ری 17 اسفندماه در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.

 

ˈداود عموحیدریˈروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری این آئین را تجلیل، تشویق و ترغیب خیرین شهرستان ری به منظور ادامه مسیر و حضوری فعال در امر خطیر مدرسه سازی و همچنین آشنا نمودن هرچه بیشتر خیرین نیک سرشت با مشکلات و کمبودهای فضاهای آموزشی این منطقه ذکر کرد.

وی افزود: در این جشنواره از اقدامات ارزشمند تمام خیرین مدرسه ساز سطح شهرستان ری شامل ناحیه یک و دو آموزش و پرورش و همچنین مناطق کهریزک و فشافویه که در طول سالیان متمادی با اقدامات ارزشمند خود همراه و همگام با مسوولان اداره آموزش و پرورش بوده اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در ادامه از برگزاری جشنواره فیلم رشد از 10 تا 14 اسفند ماه در فرهنگسرای ولا ری خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعداد دانش آموزان و کلیه فرهنگیان علاقمند و همچنین شکوفایی توانایی ها و انتقال تجربه آنان با استفاده از هنر تصویر برگزار می شود.

وی با اشاره به پتانسیل موجود در بین دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ری در عرصه فرهنگ و هنر تاکید کرد: فرهنگیان با به تصویر کشیدن داستان های قرآنی و مسائل تربیتی می توانند تاثیر مناسبی در رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشند.

عمو حیدری در ادامه همچنین از برگزاری جشن تکلیف یک هزار و 600 دانش آموز دختر پایه ابتدایی همانند سال های گذشته در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد و گفت: این جشن 14 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

آئینازبرگزارتجلیلخیریندرریسازشهرریشودفرهنگسرایمدرسهمیولا
نظرات (0)
Add Comment