آئین عزاداری شهادت امام حسین (ع) برگزار شد

راگانیوز – به مناسبت دهه دوم محرم آئین معنوی سوگواری و عزاداری شهادت امام حسین (ع) روز پنجشنبه با حضور یگان انتظامی شهرستان ری در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) برگزار شد.

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از ایرنا، در این آئین که با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان محلی و شهردار منطقه 20 همراه بود، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ری با اشاره به فاجعه کربلای حسینی گفت: از برکت خون امام حسین (ع) شور و حرارتی در دل های مومنین ایجاد شده است که وصف نشدنی است.

حجت الاسلام خانی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به درستی یکبار دیگر دین را احیا کرد و اگر امروز شاهد اقامه نماز، پرداخت زکات، خمس و همچنین اشاعه معارف اسلامی در جامعه هستیم در سایه مجاهدت ها و فداکاری های آنحضرت است.

وی بیان کرد: البته درک کامل و شایسته مقام امام حسین (ع) در این دنیای فانی و زودگذر برای ما امکانپذیر نیست.

حجت الاسلام خانی با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) گفت: شیعیانی که به زیارت امام حسین (ع) مشرف می شوند روزی شان زیاد، عمرشان طولانی و از بلایای روزگار در امان خواهند بود.

تولیت آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) نیز در این آئین در سخنانی ضمن تقدیر از حضور فرماندار، شهردار، سرکلانتر و روسای کلانتری های شهرستان ری از همکاری مسوولان در عمران و آبادی امامزاده ابوالحسن (ع) تشکر کرد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment