آبفای منطقه 6 تهران موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت انرژی شد

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای منطقه6 تهران ( شهر ری) از دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ایزو 5001 خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آبفای منطقه 6 تهران، ˈاصغر کنگرلوˈ گفت: شرکت آبفای منطقه 6تهران از سوی نمایندگان شرکت ITCC انگلستان مورد ممیزی قرار گرفت و گواهینامه سیستم مدیریت انرژی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه ایزو ٥٠٠١ بهترین تجارب مدیریتی همراه با تجارب فنی دنیا را در نظر می گیرد، افزود: شرکت هایی که متقاضی دریافت این گواهینامه هستند باید شاخص های این استاندارد را به درستی رعایت کنند در غیر اینصورت موفق به دریافت این گواهینامه نخواهند شد.

کنگرلو اظهار داشت: این گواهینامه بر خلاف دیگر گواهینامه های مدیریتی کنونی قابل ردیابی است و اگر آن واحد مورد نظر وظایف مربوط به اصلاح الگوی مصرف که هدف نهایی استاندارد ایزو ٥٠٠٠١ است را رعایت نکند به راحتی شناسایی و مشخص خواهد شد.

معاون نظارت بربهره برداری آبفای منطقه 6 ، تهیه مستندات روش های اجرایی و دستورالعمل ها و فرم های مرتبط با سیستم مدیریت انرژی، محاسبه ماهانه شاخص انرژی و مقایسه آن با بهترین عملکرد نسبت به مقادیر مبنا، محاسبه ماهانه شاخص مصرف ویژه انرژی در سطوح مختلف (دستگاه های پر مصرف، واحد های بهره برداری ) و مقایسه آن با بهترین عملکرد نسبت به مقادیر مبنارا از جمله مزایای سیستم مدیریت انرژی ذکر کرد.

وی همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی از داده های مصارف انرژی در سطوح مختلف از سال ١٣90 تا تیرماه سالجاری و قابلیت گسترش آن به ماهها و سالهای آتی، استخراج اهداف خرد و کلان مرتبط با بهبود عملکرد انرژی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی و برنامه ریزی استراتژیک شرکت را از دستاوردهای به دست آمده و مورد انتظار در اجرای سیستم مدیریت انرژی عنوان داشت.

6آبفایالمللیانرژیبهبینتهراندریافتسیستمشدشهرریمدیریتمنطقهموفقگواهینامه
نظرات (0)
Add Comment