آب باقرشهر تا پایان نیمه اول سال ۹۵ به آب تهران و ری وصل می شود/رویای دیرینه مردم باقرشهر تعبیر می شود؟

به گزارش راگانیوز ، دکتر جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۵ ، آب باقرشهر قطعا به آب باکیفیت تهران و ری وصل خواهد شد.

هدایت اله جمالی پور ظهر امروز با حضور در نماز جمعه باقرشهر، از حضور پرشور مردم این منطقه در انتخابات هفتم اسفند تشکر و قدردانی نمود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر حل مشکل آب باقرشهر، گفت: اکثر شبکه های آب روستایی شهرستان ری را طی دو سال گذشته بازسازی کرده ایم و خوشبختانه توانسته ایم بسیاری از مشکلات مردم این شهرستان را شناسایی و دسته بندی نماییم.

وی افزود: آب باقرشهر هم جزء یکی از همین مشکلات بوده و بنده قول میدهم که قطعا تا پایان نیمه اول سال ۹۵ آب باقرشهر به آب با کیفیت مردم تهران و ری متصل شود تا مشکل بی کیفیت بودن آب مردم باقرشهر رفع شود.

جمالی پور ادامه داد: با تلاش های دولت قبل و پیگیری های این دولت، در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان ری، با افتتاح تصفیه خانه سد ماملو آب مردم ری، قیام دشت و خاوران برای اولین بار به این سد متصل شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری مبنی بر «قول ها و وعده های پیشین وی برای حل مشکل آب مردم باقرشهر تاپایان سال۹۴ و عدم تحقق این موضوع» ، اظهار داشت: آب تصفیه خانه جنوب در حال اتصال به پالایشگاه می باشد که متاسفانه روند این کار مقداری بیشتر طول کشیده است اما با پیگیری های اخیر در حال حاضر با سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: طبق توافقاتی که داشته ایم، پالایشگاه باید بجای استفاده از آب شرب ، از آب درجه دو یا همان پساب استفاده نماید و با اتصال آب تصفیه خانه جنوب به پالایشگاه، آب فعلی آن آزاد می شود.

جمالی پور در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که بنده تعیین کردم(نیمه اول سال ۹۵) ، به جهت تسریع در انجام امور اتصال آب باقرشهر به آب با کیفیت تهران بوده است و بهر حال حق مردم این منطقه بهره بردن از آبی با کیفیت و مطلوب می باشد و قطعا تا پایان نیمه اول سال آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

گفتنی است آب باقرشهر، از بزرگترین معضلات مردم خوب و زحمتکش این منطقه می باشد که متاسفانه طی سال های اخیر مردم این شهر تنها شنوای وعده های بی عمل مسئولان مختلف شهری و استانی بوده اند که مطمئنا تعبیر رویای قدیمی و کهنه مردم باقرشهر (آب باقرشهر) از اقدامات ماندگار فرماندار ویژه قبله تهران و دولت تدبیر و امید خواهد بود.

ابباقرشهرشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment