آتش‌سوزی انبار ضایعات چوبی دردولت آباد

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی آتش‌نشانی تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران در پی تماس کارگران یک انبار ضایعات چوب آتش‌نشانان ایستگاه 14 را به دولت‌آباد، خیابان پروین اعتصامی اعزام کرد.

سید‌هادی میرافضلی، مدیر منطقه 7 عملیات در این باره اظهار کرد: تعدادی از کارگران یک انبار ضایعات چوبی در حال برش قطعات فلزی ضایعات در یک ساختمان تخریب‌شده بودند که ناگهان مقداری از ضایعات چوبی انباشته شده در انبار دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی گفت: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه انباری با وسعت بیش از 20 هزار مترمربع دیده می‌شد که در قسمتی از آن به‌مساحت 350 مترمربع مقدار زیادی ضایعات چوبی نگهداری می‌شد و به‌علت بی‌احتیاطی کارگران دچار آتش‌سوزی شده و دود ناشی از آن از فاصله دور نمایان بود.

مدیر منطقه 7 عملیات خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت با رعایت نکات ایمنی و استفاده از دو رشته لوله آبدهی شعله‌های آتش را مهار کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را مهار و خاموش کردند.

بر پایه این گزارش، آتش‌نشانان پس از حصول اطمینان از عدم وجود خطر با دادن تذکرات ایمنی به کارگران، مأموریت خود را به پایان رساندند.

 

آتشسوزیانبارتهرانجنوبدرشهرریضایعاتچوبی
نظرات (0)
Add Comment