آتش زیر خاکستر انبار چوب و کاغذ را به آتش کشاند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «وحید فروغی» با اعلام این خبر گفت: در تاریخ هشتم شهریور ماه یکی از شهروندان شهرک پیام کهریزک از وقوع حریق در این شهرک خبر داد که نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره یک در زمانی کمتر از 5 دقیقه پس از دریافت پیام در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند که یک انبار دچار حریق شده است که شعله های آتش در حال انتشار به انبارهای مجاور می باشد.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی ابتدا اقدام به اطفای حریق کردند واز سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری بعمل آورده و سپس علت وقوع حادثه را شناسایی کردند.
مسئول آتش نشانی کهریزک گفت: بر اساس شواهد موجود، ماجرای وقوع حادثه از این قرار بود که یکی از ساکنان منقل آتش نیمه خاموش را داخل انبار قرار داده و پس از بستن درب انبار محل را ترک کرده است اما ذغال های نیمه خاموش به دلیل متصاعد کردن گرما به محیط و ایجاد پدیده کندسوزی وسایل موجود در انبار مانند کارتن، کاغذ، چوب و نایلون و …را طعمه آتش کرده بود که حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از وقوع یک آتش سوزی بزرگ جلوگیری بعمل آورد.
وی خاطرنشان کرد: بی احتیاطی افراد ساکن در انبار شاخص ترین دلیل وقوع این حادثه محسوب می شود که اطلاع رسانی نحوه وقوع این حادثه می تواند تجربه خوبی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی باشد.

حادثهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment