آتش سوزی در توقفگاه خودروها شهرری

بی احتیاطی به هنگام جوشکاری در توقفگاه خودروها و تجهیزات عمرانی درمیدان صفائیه شهر ری با عث آتش سوزی در این مکان شد.

به گزارش راگانیوز، كارگران در حال جوشکاری و برشكاری بودند كه ناگهان این حادثه اتفاق افتاد.
کارگران درساعت 11 صبح امروز این آتش سوزی را به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 14 را به شهر ری، میدان صفائیه، ابتدای جاده معدن اعزام كرد.عباس زارعی معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی تهران كه در محل حادثه حاضرشده بود، دراین باره گفت: آتش سوزی در محوطه باز یک گاراژ كه بعنوان كارگاه و پاركینگ خودروهای سنگین استفاده میشد رخ داد و طی آن یك دستگاه كمپرسور و و دیگر لوازم صنعتی آتش گرفت.

وی افزود: در ابتدا کارگران اقدام به خاموش کردن آتش کردند ولی به دلیل وجود ظروف گازوئیل و روغن در محل، شعله های آتش توسعه پیدا کرده و کنترل آتش از دست کارگران خارج شد.

زارعی در مورد چگونگی عملیات خاموش کردن آتش، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از لوله های آبده به سرعت به مبارزه با این آتش سوزی پرداخته و از سرایت آن به کمپرسور ها و تراکتورهایی كه دراطراف محل حادثه قرار داشت، جلوگیری كردند.

معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی با اشاره به این که دراین آتش سوزی به هیچ یک از کارگران و افراد حاضر صدمه ای نرسید، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص علت اصلی بروز این حادثه همچنان توسط کارشناسان آتش نشانی ادامه دارد.

آتشتوقفگاهخودروهادرسوزیشهرری
نظرات (0)
Add Comment