آتش سوزی یک ساختمان اداری تجاری در بلوار شهید کریمی ری مهار شد

وقوع آتش سوزی در یک ساختمان تجاری اداری دربلوار شهید کریمی شهرری با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی ایستگاه 14 مهار شد.

معاون عملیات منطقه هفت آتش نشانی تهران گفت: درساعت هشت صبح امروز دوشنبه این آتش سوزی را به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 14 را به شهر ری، میدان صفائیه، ابتدای جاده معدن اعزام کرد.

عباس زارعی  اظهار داشت: آتش سوزی در طبقه اول این ساختمان به وقوع پیوسته و افرادی که در این در محوطه حضور داشتند به سرعت از محوطه به بیرون از ساختمان هدایت شدند.

زارعی در مورد چگونگی عملیات خاموش کردن آتش، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از لوله های آبده به سرعت به مبارزه با این آتش سوزی پرداخته و از سرایت به اطراف جلوگیری کردند.

وی افزود: آتش نشانان با توجه به نبود ساکنان در این ساختمان و قفل بودن درهای آن، بی درنگ با قطع جریان برق و گاز، وارد ساختمان شده و با استفاده از تجهیزات آبرسان و دستگاه های تنفسی موفق شدند در کوتاهترین زمان شعله های آتش در این واحد را مهار و خاموش کنند و همچنین مانع از سرایت آتش به قسمت های دیگر این ساختمان شوند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، تصریح کرد: هم اکنون علت وقوع این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.

آتشاداریبلوارتجاریدرریساختمانسوزیشدشهرریشهیدمهارکریمییک
نظرات (0)
Add Comment