آرامستان های شهرری بهسازی می شوند

شهردار منطقه 20 شهر تهران از بهسازی و تامین روشنایی بقعه های متبرکه و آرامستان های این منطقه خبرداد.

ˈمنصور کتانبافˈ عملکرد فعالیت کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری در راستای ایجاد تعامل های بیشتر و بهره مندی ازظرفیت های مدیریتی شهرری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پس از تعامل با اداره اوقاف شهرستان ری، رسیدگی بیشتر به بقعه های متبرکه و ساماندهی آرامستان های این منطقه در دستور کارمدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه توافقات لازم انجام شده وعملیات اجرایی بخشی از این پروژه های عمرانی به زودی آغازمی شود، اظهارداشت: بهسازی محوطه های بیرونی، تامین روشنایی، نورپردازی ، احداث فضاهای سبز، نصب مبلمان شهری و نصب یادمان های مرتبط از جمله مواردی است که در این اماکن مذهبی نظیر امامزاده عبدالله، ابن بابویه، بقعه سه دختران، امامزادگان علی و قاسم(ع) انجام خواهد شد.

کتانباف، زیبایی سیمای عمومی شهر را از اهداف این بهسازی برشمرد و ادامه داد: با این اقدام نقاط بی دفاع شهری از بین می رود و موقعیت های تهدیدزا به فرصت، قدرت و ثروت تبدیل می شود.

شهردارمنطقه بیست هماهنگی بین بخشی در دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرری را مهمترین نتایج فعالیت کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری برشمرد وگفت: بهسازی اماکن مذهبی و تاریخی همیشه از اولویت های مدیریت شهری بوده است که هم اکنون با پیگیری های کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری که تمامی مدیران نهادهای اجرایی شهرستان ری عضو آن هستند موانع برطرف شده و به زودی محقق خواهد شد.

کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری از مهرماه سال 92 آغاز به کارکرده است و فرماندار ویژه شهرستان ری به عنوان رییس، شهردار منطقه 20 قائم مقام و شهرداران مناطق 15، 19، کهریزک، باقرشهر، حسن آباد و تمامی روسای ادارات شهرری از اعضا آن هستند.

آرامستانبهسازیشهرریشوندمیهای
نظرات (0)
Add Comment