آرزوی قلبی ما ریشه‌کنی فقر، بیکاری و تورم در کشور است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: آرزوی قلبی شوراهای اسلامی شهرستان ری ریشه‌کنی فقر، بیکاری و تورم در کشور است.

مجید راوندی یکشنبه شب در همایش روز ملی شوراها که با حضور مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولان استان تهران و شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، ضمن قدردانی از شوراهای اسلامی ادوار گذشته اظهار داشت: شوراهای اسلامی دوره‌های اول، دوم و سوم در طول سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیدند و امروز میراث آن‌ها به ما رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه دوره چهارم شوراهای اسلامی را با رویکرد جدید آغاز کردیم، گفت: رویکرد جدید ما وحدت، همبستگی و همدلی است و از همه شوراهای ادوار گذشته دعوت کردیم تا از تجربیات آن‌ها برای پیشبرد اهداف مردم و مدیریت شهری و روستایی پیش ببریم.

وی در ارتباط اهمیت وحدت و همدلی در دین مبین اسلام بیان داشت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام مبنی بر اتحاد و همدلی ما نیز باید در مسیر حفظ نظام، فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با اتحاد و همدلی گام برداریم و مسیر تعالی را طی کنیم.

راوندی خطاب به حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور که از مدعوین مراسم بزرگداشت روز ملی شوراها بود، گفت: درخواست ما از شما این است که سلام ما را خدمت رئیس جمهور ابلاغ کنید و به حجت‌الاسلام روحانی بگویید آرزوی قلبی ما این است که فقر، بیکاری، گرفتاری و تورم در کشور ما ریشه‌کن شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در پایان رای مردم را امانتی گرانبها خواند و تصریح کرد: مردم با آراء خود به ما محبت کردند و فرصت خدمت‌رسانی را ب هما ارزانی داشتند بنابراین ما باید خودمان را پاک کرده و با تمام وجود در راه خدا و برای رضای باری‌تعالی و مردم غیور کشورمان گام برداریم.

شهرریشهرستان ریشورامجید راوندی
نظرات (0)
Add Comment