آغاز آموزش رفتارهای شایسته ترافیکی در مدارس جنوب تهران

راگا نیوز: معاون شهردار منطقه 20 گفت: در راستای ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در ارتباط با قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، آموزش رفتارهای شایسته ترافیکی در مدارس منطقه 20 آغاز شد.

 

علیرضا اسفراینی‌نژاد از آغاز آموزش رفتارهای شایسته ترافیکی در مدارس منطقه 20 خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در خصوص قوانین مقرارت راهنمایی و رانندگی کارگاه آموزشی رفتارهای ترافیکی و عبور و مرور در مدرسه ابتدایی امام هادی (ع) تشکیل شد و این اقدام در دیگر مدارس ابتدایی نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین کارگاه آموزشی اصول ترافیکی در این مدرسه برگزار شد، افزود: در این کارگاه مربیان پارک آموزش ترافیک شهرداری منطقه ضمن آموزش علائم ترافیکی، پیرامون قوانین عبور و مرور و استفاده صحیح از پل‌های هوایی، رعایت حق تقدم عابرین در عبور از خیابان‌ها، لزوم آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان و نوجوانان و فرهنگ ترافیک، قوانین و هنجارهای راهنمایی و رانندگی توضیحات مفیدی را بیان کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خاطرنشان کرد: همچنین در قالب نمایش با حضور گروه نمایشی، دانش‌آموزان با قوانین و رفتارهای ترافیکی و عبور و مرور آشنا شدند.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه به منظور ملموس بودن این آموزش‌ها گروه‌های نمایشی قوانین و رفتارهای ترافیکی و عبور و مرور را در قالب نمایش برای دانش‌آموزان اجرا می‌کنند، تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی به صورت مستمر در مدارس ابتدایی سطح منطقه برگزار می‌شود. 

نظرات (0)
Add Comment