آغاز اجرای استانداردهای جدید مدیریتی در آبفای منطقه 6 شهرری

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز به‌منظور اجرایی کردن استانداردهای جدید مدیریتی در سطح شرکت بر اساس الزامات آبفای استان تهران، دوره‌‌های آموزشی ویژه رابط‌های سیستم مدیریت (IMS) در آبفای منطقه 6 (شهر ری) برگزار شد.

یحیی صفی آریان، رئیس گروه پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه6 (شهر ری) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: استانداردهای ایزو، هر شش سال یک بار برای مناسب و به روز بودن، بازنگری می‌شوند.

وی گفت: استانداردهای ایزو 9001 و 14001 نیز با همین هدف و همچنین به‌منظور تسهیل بیشتر استفاده از آن در ارتباط با سایر استانداردهای مدیریتی، در سال 2015 مورد بازنگری قرار گرفت؛ از همین رو آبفای استان تهران حرکت به سوی تغییر ویرایش استانداردهای مدیریتی جهت اجرایی کردن استانداردهای جدید در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب استان تهران را از الزامات مدیریتی خود قرار داده است.

صفی آریان افزود: بر همین اساس، دفتر پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه6  (شهر ری) در جهت حرکت به سوی اهداف مدیریتی شرکت و اجرایی کردن استانداردهای جدید ایزو 2015-9001 و ایزو 2015-14001، دوره‌ آموزشی ویژه‌ای برای رابطان استراتژی (IMS) شرکت برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار داد.

رئیس گروه پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه6 (شهر ری) در پایان با اعلام این‌که این دوره‌ آموزشی در چهار نوبت در سطح آبفای منطقه برگزار خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو مرحله‌ این دوره‌ آموزشی برگزار شده است و تغییرات و بازنگری‌های صورت گرفته در ویرایش جدید استانداردهای مدیریتی همچون، الزامات تغییر یافته، اقدامات اولیه برای تغییر مستندات، تغییرهای تعاریف و ساختارها و … به رابطان اطلاع‌رسانی و آموزش داده شد.

 مرحله‌های سوم و چهارم این دوره‌ آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود

ابفاشهرری
نظرات (0)
Add Comment